waarom

Je huis verkopen kan een flinke uitdaging zijn. De concurrentie is groot en de koper kritisch. Het is dus heel belangrijk op te vallen. De eerste indruk is daarbij heel bepalend, want 90 % van de huizenzoekers beslist onbewust al binnen 1 minuut of ze een woning willen kopen of niet. Puur op gevoel. Tussen al het aanbod, moet jouw huis er dus meteen uitspringen.

 

Maar eerlijk is eerlijk: als ik op Funda kijk, wordt ik vaak moedeloos van de manier waarop de meeste huizen worden gepresenteerd. Standaard, saai en zonder enige vorm van creativiteit. Ook sluit de presentatie vaak niet aan bij de ontwikkelingen in de markt en de wensen en behoeften van zowel kopers, als verkopers. Zo is ons zoekgedrag de laatste jaren sterk veranderd. We checken het aanbod online, op de IPad of mobiel en worden daar met een overload aan informatie geconfronteerd. Velen verdwalen in het aanbod, of klikken weg zodra een huis op het eerste gezicht niet aan hun smaak of eisen voldoet. Zonde, want zo loop je ontzettend veel bezichtigingen mis.

 

Met Home Stories wil ik daar verandering in brengen. Ik geloof dat het in de markt zetten van huizen wel wat sexier kan en wil graag zorgen voor een creatieve revolutie in vastgoedland. Ik wil de manier waarop huizen in de markt gezet worden verbeteren. Het verkopen en vinden van een huis beter en leuker te maken. Aantrekkelijkheid creëren en daarmee de verkoop stimuleren.

Een snelle en succesvolle verkoop begint bij een aantrekkelijke presentatie. Natuurlijk, de aanschaf van een woning is een rationele investering, maar de beleving van een huis speelt ook een belangrijke rol. Het is mijn doel een ‘hier wil ik wonen gevoel’ te creëren. Uiteindelijk koop je een huis met je hart.

 

Home Stories maakt frisse woonreportages en creatieve presentaties die woningzoekers de volle potentie van een pand laten zien én beleven. Ik focus me daarbij niet alleen op het pand zelf, maar kijk ook hoe mensen willen leven. Ieder huis, klein of groot, heeft een verhaal. Een huis is een reflectie is van de persoonlijkheid van de mensen die erin wonen. En uiteindelijk is iedereen op zoek naar een huis die bij zijn of haar levensstijl past.

 

De waarde van een goede foto’s, een aantrekkelijke presentatie en het inzetten van social media kanalen wordt soms onderschat, maar je weet de verkoop én je bedrijf naar een hoger niveau te brengen als je een goede (online) indruk maakt. In veel gevallen resulteert het in een snellere verkoop en een hogere vraag- en verkoopprijs. De investering verdien je dan gauw terug.

THE PRESENTATION OF THE HOUSE SHOULD MAKE PEOPLE FEEL GOOD, INSPIRE THEM TO BE CREATIVE AND MAKE THEM FEEL LIKE THEY WANT TO MOVE IN THERE AS SOON AS POSSIBLE.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bekijk onze laatste projecten.